جرقه مامان و باباجرقه مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

Before you were conceived I wanted you...

سورپرایزینگ خونواده ها ؛)

1393/1/15 11:58
نویسنده : مامانِ جرقه
142 بازدید
اشتراک گذاری

تو عید خونواده هامون رو جداگونه سورپرایز کردم و از این سورپرایزینگ فیلم گرفتم محبت

به اینصورت که رفتیم پیش مونا جون و 3 تا عکس با حالات مختلف با سرهمی و کفش سفیدِ جرقه انداختیم و مونا جون لطف کرد و سریع آماده ی چاپشون کرد و رفتیم تو ساعتهای آخر سال (29 اسفند) چاپشون کردیم رو شاسی

یکیشو واسه مامان همسرچه در نظر گرفتم و یکیشو واسه مامان خودم و اونی که از نظر خودم زشت تر از بقیه بود هم موند واسه خودمون خندونک

جعبه ی کادویی خوشگل خریده بودم و توشو با جینگیل وینگیل و قلبای کوچولوی فومی پر کرده بودم جشن

شاسی عکس رو گذاشتم توش و جعبه رو قایمش کردم!راضی

بعد همه رو جمع کردیم و دوربین رو گذاشتم رو پایه و گفتم میخوام عکس تکی بگیریم (همون دسته جمعی )

اما تنظیم کردم رو فیلم درسخوان بعد یهو از تو جمع عکس گیرون پریدم بیرون و گفتم صبر کنین صبر کنین و رفتم جعبه رو آوردمو دادم به مامانا (جداگونه)بغل بعد گفتم راحت باشین رو فیلمه چشمک

و اینگونه بود که سورپرایز خشنگِ نی نیچه ای رقم خورد عینکزیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)