جرقه مامان و باباجرقه مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

Before you were conceived I wanted you...

ویزیت هفته 34

1393/6/17 21:11
نویسنده : مامانِ جرقه
184 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح ( 17 شهریور ) یه سر رفتیم نمایشگاه مادر و کودک (نمایشگاه بین المللی)

خرید نداشتیم میخواستیم ببینیم چطوره؟ که خوب نبودسکوت

 

ساعت 3.30 نوبت دکتر داشتم

رفتیم و وزن شدمو 1 کیلو اضافه کردم این ماه راضی (خودم تو خونه کشیدم اصلا اضافه نکرده بودم، البته قرار بود دیگه نکشم خودمو چشمک همسرچه میخواد جمعش کنه ترازو رو خندونک ) شاداااانم جشن
تا الان کلا 12 کیلو اضافه شدممم فرشتهجشن... پس انشالله تا ماه دیگه کاملا روتینم محبت

++ همسرچه همش میگه آخه مگه تپل بودن چه بدی داره؟ هی به فکر وزنی؟ (داره بهش خوش میگذره آخه چشمک شاکی کچلدلخور )

 

بعدم معاینه شدمو سانتی متر زده شدیم باز آرام که همه چی خوب و نرمال بودبغل موقعیت سر نی نی چه رو بهم نشون دادن، فشار و اینا هم که خوب بود الحمدلله

صدای قلب خوشگلشم همینطورمحبت

پرسیدن که حرف میزنم باهاش، گفتم بلیا یه عاااالمه (فکر کنم بچه دنیا بیاد بهم بگه مامان مخمو خوردی خندونک

بعد پرسیدن که اسم انتخاب کردم؟ گفتیم نه تازه به یه جمعبندی 8 9 اسمه رسیدیم خنده

گفتن همسرچه رو ولش کن فامیلی رو از اون میگیره بیا از "س" بذار، اسمای از "س" خیلی خوشگله ها زیبا

گفتم اتفاقا اگه سام و سامین و اینا زیاد نشده بود حتما روش فکر میکردم زبان اما تو لیستمون اصلا از "س" نیست آرام

 

بعدشم باز کلی از بیمارستانو سز و جزییات پرسیدم که دیگه شک و شبهه هام برطرف شدخسته

گفتن بین ایرانمهر و آبان ، آبان رو توصیه میکنن که جزو بیمارستانای خصوصیِ متبحره

خلاصه که پسرچه کیلویی 2 تومن برامون حسابت میکنن! خندونک

ای به قربوووووووون گِرَم گِرَمت بشم ماماااااان بغلبوس

 

برای دو هفته دیگه هم ویزیت نوشتن و سونو ... هوریااااا جشن

پسندها (2)

نظرات (1)

خاله صبا
19 شهریور 93 14:51
قربوووووونش برم من دیگه !!!! برو همه جا داد بزن کیلویی و تومن کیلویی دو تومن