جرقه مامان و باباجرقه مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

Before you were conceived I wanted you...

ویزیت هفته 31

1393/5/29 23:37
نویسنده : مامانِ جرقه
123 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه 29 مرداد، توی هفته 31+2 روز رفتیم پیش دکتر جون

موقع وزن کردن دیدم 77 نشون میده، گفتم آقای دکتر من رو ترازو تو خونه عکس انداختم که بهتون نشون بدم 75 ام :))) اما همسرچه نذاشت بیارم زیبا کلی خندید و بعدش گفت ببین رو عدد وزن حساس نباش برای ما اون فاصله ی وزنی  بین ویزیت ها مهمه که شما عالی داری باهاش پیش میری خجالت این سری من 1 کیلو بیشتر شده بودم (ماه های قبل هر ماه 2 کیلو اضافه کردم) یعنی از نظر دکتر من کلا 11 کیلو وزن اضافه کردم در صورتی که با وزن کردنای خودم تو خونه من 14 کیلو اضافه کردم!! بهم گفتن که وزن کردن خودم رو بیخیال شم و بذارم ایشون کارشونو بکنه

بدم نیستا خندونک اینجوری من تا پایان بارداری رو 16 17 حساب کرده بودم اما خب الان باید رو 14 15 حساب کنم

پرسیدن هر روز میرم شنا رو یا نه؟ که گفتم نه (آخه استخر روزای زوجِ اینجا بسته ست دارن تعمیرات انجام میدن) گفت ایراد نداره

گفت صورتم نسبت به ویزیت قبلی بیشتر پف کرده، که البته گفت مشکل خاصی نیست اگه کل بدنم میبود و یا اگه فشارم نامیزون بود و یا درد خاصی داشتم خطرناک بود اونوقت، ولی اینجوری یعنی مدلمه راضی

این دفعه کامل راجع به سزارین و بیهوشی و اینا پرسیدم و پاسخاشونو دوست داشتم، برای هفته 34 ویزیت بعدی رو تعیین کردن و یه سری آزمایش دی اینا باز نوشتن که باید ببرم

سونو هم دیگه تا آخرش ندارم غمگین احتمالا ویزیت بعدی بنویسن واسه ویزیت بعدیتر ، ببینم من اصلا میتونم به طبیعی فکر کنم یا خیر عینک

بعدم پرسیدم که من تا حالا هیچ ترکی نخوردم آیا بعد از این ممکنه بشه یا نه؟! که گفتن احتمالا نه دیگه ترک نمیخوری، اما بعدش فرمودن که تو پزشکی دو دوتا 4 تا نمیشه یا 3 تا میشه یا 5 تا قه قهه

همسرچه هم هی میفرمایند که نمیدونم چرا اینقدر حساسه حساس نیستم فقط خوشحالم خب، که نشده دیگه

بازم کلی در مدح همسرچه برامون صحبت کردن شاکی و اومدیم بیرون

بعدشم با مامان و همسرچه رفتیم فرش و پرده ی اتاق نی نی چه رو خریدیم بغل

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان زهرا وسارا
15 شهریور 93 11:43
سلام عزیزم من با وبلاگ صبا جون با شما و جرقه اشنا شدم خواستم براتون ارزوی سلامتی کنم ان شالله جرقه هم صحیح و سالم بیاد پیش شما و خاله صبا
مامانِ جرقه
پاسخ
ممنونم عزیزم از دعای خوبتون انشالله که شما و گلاتون هم صحیح و سلامت باشین