جرقه مامان و باباجرقه مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

Before you were conceived I wanted you...

ویزیت هفته 27

1393/5/4 18:44
نویسنده : مامانِ جرقه
124 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از خوشگلیزاسیون نوبت ویزیت آقای دکتر بود.

آزمایشا رو دیدن و هر کدوم رو توضیح دادن که خداروشکر همه چیز خوب بود، گفتن از این به بعد بجای کپسول هماتینیک روزی دو تا ایزی آیرون بخورم، گفتم ای بابا آقای دکتر پس کِی بهم پریناتال میدین! من اصلا بخاطر همین پریناتال باردار شدم!! :)))) خندیدنو پریناتال رو هم نوشتن خندونک اما برام توضیح دادن که چون نه کمبود آهن دارم و نه دیابت و نه ... و تغذیه م هم خوب هست نیازی به مولتی ویتامین ها نیست اما اگه دوست داری بخور :)))

سونو رو دیدن و گفتن عالیه، گفتم خانم دکتر چی گفتن و بعد اضافه کردم امیدوارم سرم گول نمالیده باشن :))))))))

بعد ایشون بازم چارت غذایی رو برام تکرار کردن، اینکه نون رو فقط سنگک و نون جو بخورم، برنجم در حد کم و معقول باشه :/ قبلا بهم شیر پاک رو معرفی کرده بودن که غنی شده با ویتامین دی3 هست اما من نیافته بودمش و کاله میخوردم تموم این مدت که پرچربه :/ و غنی شده با انواع ویتامین،خلاصه گفتن پاک یا پاکبان رو بیاب

گفتن شنا میری؟ گفتم قبل ماه رمضون بلی اما تو این یک ماه هیچ جا واسه خانوما نداشتیم :( گفتن بعد ماه رمضون هر روز برو دیگه و گفتن پیاده روی هم حتما داشته باش

(واسه شنا هم بگم که فقط نباید شیرجه زد و پروانه رفت، بقیه مجازه)

وزنمو گرفتن و گفتن شدم 75 کیلو ، منم غر زدم که ای بابا خودم صبح کشیدم 74 بودم :))) ایشونم با خنده رو به همسرچه گفتن این خانوما با ترازوی من مشکل دارن :))))

معاینه شکمی کردن و با سانتی متر ابعاد شکمم رو اندازه زدن و گفتن همه چیز اوکی و نرمال هست

بازم فشارم و قلب نی نی چه چک شد و همه چی خوووب بود بغل

ازشون راجع به شکم بند طبی پرسیدم و بستنش، گفتن چون شکمت سفته و عضلاتت خوبه و بارداری اول هم هست نیازی به بستنش نیست، اما گفتن در کل مانعی برای بستنش وجود نداره، بعد پرسیدن که آیا کمر درد و زیر شکم درد و از این قبیل دارم؟ که گفتم نه خداروشکر، گفتن پس اصلا نیاز به بستن نیست چون هوا گرمه و بستن اون خودش مشکلاتی رو ایجاد میکنه و گفتن اگه دوست داشتم ببندم یا کمر درد اینا پیدا کردم هم این موضوع رو مدنظر قرار بدم.

همسرچه هم راجع به مسافرت پرسیدن (رشت رفتن و یا حتی جاده چالوس!) که گفتن اصلا مانعی نداره فقط هواپیما نباید باشه.

سامره نوشت: اینها با توجه به من و شرایط بارداری من هستش. گفتم گفته باشم.

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)